Sinem4488
Deig ilk zamanlar vajina ağrısı ve kasık ağrısı bende de aşırı olmuştu sanki içimden bişey vajinaya basıyor kimi zaman sızı kimi zaman kramp gibi ağrılar oluyordu , doktor normal olduğunu söyledi bana Protestan ı fitil olarak verdi, hiç yormadım kendimi yatmaya çalıştım hep Allah yardımcınız olsun dilerim hayırlısıyla kucağınıza alırsınız ama korkmayın Allah’ın izniyle sonuna kadar böyle olmuyor 3. Ayda hafifliyor gerçi orda da baş ağrısı başlıyor :)
Sonuna kadar parça parça garip ağrılar göreceğiz galiba :)