Ogretmen_anne70 Merhabalar.7 haftalık hamileyim ağzımda değişik bi tat var.Ne yersem yiyeyim geçmiyor.Sizlerde de böyle olan ya da bu konuda fikri olan var mı?
M2k2_i-2 Ogretmen_anne70 18+0 oldum hala var çare bulan varsa lütfen bana da söylesin sakız çiğne dediler yaptım ne yersem yiyeyim aynı tat