Ogretmen_anne70 ben de bu hamileliğimde çok yaşadım onu doktorum ilaç verdi mide bulantısı için biraz hafifledi ama sürekli bişiler atmak istedim ağzıma o tat geçsin diye çıtırcık cipsi bilir misin? O iyi geldi bana arada atıştırmalık. Ve doktorum dedi ki 4. Ay da geçer 4. Aya girdiğimde mide bulantısı hapım bitti almadım gerçek mi acab diye geçti gerçekten kolay gelsin canım