Betulaa Merhaba , çatlak için yağ krem vs sürüyorum karnıma ama vücudumun diğer yerlerine sürmüyorum sadece karnım büyüdüğü kilo aldığı için. Ama burda görüyorum ayak bileklerine kadar çatladım diyenler oluyor bu durumda aynı kalan yerler de mi çatlıyor ?
Mysmrt Betulaa canım onlar muhtemelen çok ödem tutan kişilerdir. Benim de mesela bacaklarım ayaklarım hep şişti 37. Haftadayım ama hiçbir yerimde çatlak yok. Genelde bacaklar ayaklar ödem tuttuğu için genişlemeden dolayı çatlamalar olabiliyor ben sadece karnıma krem sürüyorum ama olmadı çatlak falan bacaklarımda
Summerwine Betulaa diz kapagimin arkası çatladı yani ne alakaysa 🤣hoş teyzeleriminde öyle olmuştu yani catlayabilir
Gizem-eruzun Betulaa sadece gobege suruyodum bende catlak kremini fakat göbeğimden başka heryerim çatladı masallah😂😂
Balbebek012 Betulaa biraz genetik biraz beslenme ve bakım diye düşünüyorum. Bir arkadaşım 50 ile hamile kaldı kilo da aldı ve ayak bileğine kadar çatladı mesela ben 13 kg aldım ilk gebelikte ve minik bir çatlağım bile yok göbeğim az çıkmıştı ve çok su içen biriyim belki sudan çatlamadım 🤷♀️🤭
Betulaa Mysmrt bana da mantıken kilo alan genişleyen yerler çatlar gibi geliyor ama bazıların da her yeri çatlıyor anlamadım ki :(
1Gunes Summerwine vallahi benim annem dahil tüm sülale gebelikte çatlamış sanırım etimiz sert ve kuru olduğu için oldu bende kaç çeşit yağ kullandım ama boşunaymış mücadelem 12.haftadan bu yana mahvoldu tek iyi yanı gebelikte 10 kg almış olmak 36+2 yim😍
Betulaa Summerwine böyle şeyler okuyunca her yere sürmek gerekiyor da ben mi yanlış yapıyorum diye düşünüyorum, benim de etim sert ama bol su içiyorum , en azından nemlendirici mi sürsem tüm vücuda
Summerwine Betulaa sür canım ben annemde göbek hariç olmadı bende de oralarda olmaz diye sürmedim ama oldu kalça göbek meme zaten sürüyordum hoş oralardanda catladim ama ben çok kilo aldım oraların ondanda çatlamış olabilir
Betulaa Summerwine ben kilomu hep karından aldım ama son 2 ayım belki alırım da bilemiyorum ki son 2 ayda ne kadar kilo alınıyor daha mı çok alınıyor
Gizem-eruzun Betulaa ilk hamileliğimde hatırlamıyorum ama ben 30 a yakın kilo almıştım 😂😂 normaldir herhalde o kadar kiloya catlamak😁😁