geçmeyen enfeksiyon yapmışlar…
25 haftamıza gireceğiz 2-3 haftada bir idrar yolu enfeksiyonu oluyorum…
İnanılmaz şekilde baskı ve sıkıştırma var.
1-2 kere toz ilaç kullandım ama geçirmedi
hep tekrarlıyor..
Wc’den çıkamıyorum, 5-10 dakikada bir wc gidiyorum..
2-3 damla haricinde hiç bir şey yok..
Kesin çözümü yok mu 🥲☺️