Meltempoyrazali Yok yok takma kafana ben de ilk başlarda doktor iyi demesine ragmen burada bebekleirnin kilolarını yarıstıran anneleri görünce moralim bozuluyodu sonradan anladım gerckten kilolu olması saglıklı anlamına gelmiyo hatta kilolu bebeklerin şeker riski oluyo normal doğum için de cok iyi bişey değil standart kiloya gelsinler bi doğunca besleriz bebişlerimizi:)