Merhaba kızlar, dün dışarı çıkmıştık baya dolaştık yoruldum, akşam eve geldiğimde de sol tarafımda batma hissettim. Sabah kalktığımda belim adet sancısı gibi ağrıyordu, aynı karın altımda batma hiss de vardı. Doktoruma yazdım hastaneye uğra bi sancına bakalım dedi. Eğer geçerse bekleyelim bir daha olursa gel dedi. Benim de azaldı sonradan o adet sancısı hissi. O yüzden gitmedim hastaneye henüz. Bi tek sol tarafım karnımın altında kasığıma doğru batma, ağrı hissediyorum. Bir de kabızlık sorunu yaşıyorum bugün lavabodayken de normalde olan ağrı, açıdan daha fazlasını hissettim. Kabızlığa mı bağlı başka bir şeye mi bilmiyorum. Bu haftalarda böyle ağrı yaşayan var mı? Normal mi sizce?