Denizinanne 30 ocakta doğum yaptım. Ben acilden giriş yaptım. Önce ultrasonla bakıyorlar sonra açılmana bakıp kan tahlili yaptıktan sonra Nst bağlıyorlar. Açılman ve ağrı sıklığın artınca 3. Kata doğumhane dedikleri yere alıyorlar. Doğumhane de tek kişilik odalar var sancını refakatçin yanındayken o tek kişilik odada nst bağlıyken çekiyorsun, doğum zamanı geldiğinde oda destek diye ekibi çağırıyorlar ve refakatçiyi dışarıya çıkartıyorlar. O tek kişilik yatağı çatala dönüştürüyorlar ve orada doğumun gerçekleşiyor. Eğer dikişin varsa dikiş bitene kadar bebek yan tarafında bir ünitede bekliyor. Yukarıdan ısı vuruyor üşümüyor bu esnada. Dikiş vs işlemleri bitince refakatçiyi çağırıp bebeği giydirebilirsiniz diyorlar. Bu arada doğumu Dr değil ebe gerçekleştiriyor, dikişi ebe atıyor. Bana denk gelen ebe biraz sert mizaçlıydı. Kendisinden pek memnun kalmadım. Yırtıldım bildiğin ve çok dikişim var. Sonrasında 4. Kata servis odasına alınıyorsun. Çift ve ya tek kişilik odalar var genellikle tek kişilik odaya denk gelirsiniz çünkü gözlemlediğim kadarıyla Suriyelileri iki kişilik odalara alıyorlar. Beni Dr hiç kontrol etmedi sonrasında kontrole de çağırmadılar. Ama bebek için hastaneden hangi günlerde kontrole götürmeniz gerektiği bildiriliyor. 1 gece kalıp ertesi gün aksi bir durum olmadığı halde taburcu ediliyorsunuz. Temizlik açısından hastane çok temiz yemekler güzel denilebilir. Personel genel anlamda iyi. Ben yalnızca ebeden memnun kalmadım. O da en önemlisiydi zaten…