Hanile
aybukekurt55 hamile kalana kadar hep bir belirti bekledim. Forumlarda yazanları da sürekli araştırdım belirtiler varken hamile değildim 😃 belirtiler bitti ve sadece 2 gün gecikmeyle hamile olduğumu öğrendim 😄 ama şu var mesela tutunurken bel ağrısı olmuş, ben ona yormamıştım sonradan fark ettim.