Haticemrt Kızlar internette denk geldim bazı illerde devlet hastanelerine suda doğum bölümü kurulmuş benim yaşadığım şehirde dahil. Sizin tercihiniz olurmuydu?
Sarperinannesi Haticemrt bende kesinlikle kaçırmazdım, ama benim dr umun old hastanede maalesef Yok özel old halde 😔
Muwahhide Benim öyle bi imkanım olsa kaçırmak istemezdim , izlediğim videolar da ve okuduğum bazı yazılarda daha rahat gerçekleşiyormuş doğum , sizde araştırabilirsiniz 🌸 ayrıyetten devlet Hastanesi'nde böyle bir imkân sunulmasına şaşırdım , inşallah ilgili davranıyorlardır , ve umarım yaygın hale gelir .
Haticemrt Sarperinannesi bende özele gidiyorum aslında 30 haftalıgım bu saatten sonra devlete geçip suda dogurmak ne kadar dogru olur çok kararsızım
Papatyamoms Haticemrt bursa inegöl de var bi akrabaya gittiklerinde srmuslsr hatta ama haber yapmak istiyorlarmış yada videoya çekmek fln o şekilde sunmuşlar