Ben hiç kullanmadım ama baya araştırdım
Meryem ana otunu sancı başladığında suyun içine koyup meryem süresini , felak , nasıl ve Ayetel kürsi surelerini okuyup bi yarım saat bekletip o sudan 1-2 yudum içmek gerekiyormuş ot suyun içinde açıldıkça senin acilman da kolay oluyomuş doğum bitince odaya alıyolar ya o zaman hemen otu suyun içinden çıkarmak lazım mış çünkü rahimde kapanma olmuyomuş
Sen yapamazsan bile bi yakının yapabilir bunlari
Dediğim gibi hiç kullanmadım ama çok araştırdım bende doğumda kullanıcam o ottan
İnşallah faydası olur