19.haftaya girdim hareketleri hissetmiyorum :( Bazen bebiş içimde duruyor mu hala diye endişeleniyorum :)) 3 hafta önce gittim kontrole bir sıkıntı yoktu ama 2 hafta sonra detaylı ultrason icin heyecan yaptım. Biraz kilom var ve ilk gebeligim. Acaba bunlardan dolayı hissetmiyor olabilir miyim?