sburcu41 Mihra😍 ben de nasipse Mihra koyacağım enerjisi çok iyi bir isim. Meva ile arasında gidip geliyorum ama ra ile biten isimlerin daha iyi olduğunu öğrendim
Dmttthemum sburcu41 ben de Ra hecesi içeren isimlerin bir türlü huzur bulamadığını öğrendim 🙄 siz nereden öğrendiniz acaba
sburcu41 Dmttthemum isim analizi yapan arkadaşım var o söylemişti ben de araştırdim biraz güzel şeyler okudum
Asli1923 İsim koymadan önce gazeteci ömür kurt un geçen haftaki köşe yazısını okumanızı öneririm çok hoşuma gitti instagramdan bulabilirsiniz 😊