Mervetunc Haftadayız ama bi kaç haftadır yemek yedikten sonra kalp çarpıntısı yaşıyorum tansiyonumu ölçüyorum 10/6 veya 9/6 çıkıyor sebebi neden olabilir başına gelen var mı
2pati1baby Mervetunc kardiyolojiye görün canım. Benimde vardı kadın doğum uzmanım ne olur ne olmaz diye görün tedbir alalım dedi. Geçirdiğim rahatsızlıklardan dolayı kalbimin etrafında sıvı toplanmış. Şükür çok abartılacak bir durum değildi sıvı miktarı azdı. 33+ dayım şuanda 31 de oldu bende de
Btlklnc Mervetunc bende 30+2 yim bnmde bır kac gundur kalp carpıntım var. Hızlı hızlı carpıyor. Nefes alamıyorum gibi oluyor. Bende ritim bozuklugu da vardı. Doktoruma danıstım. Gebelıkte daha da ortaya cıkabılır dedi. Insallah hep byle devam etmez korkuyrm
Hazalert Mervetunc 32.haftadayım benimde oluyor bazen yemeği hızlı yediysem veya hızlı hareket ettiysem. Normal diye düşünüyorum bu haftalarda
1asel-duru Btlklnc benimde taşikardim var gebelikten önce ilaç kullanıyordum gebe kalinca bir iki kere kullandım doktora danışarak bıraktım baya bir süre rahattım çarpıntı olmuyordu şu an 15 haftalik gebeyim bu aralar yine olmaya başladı korkuyorum bişey olacak diye stres üzüntü daha da etkiliyor ama durum belli 😞
Mervetunc Mervekara5 zaten tiroit rahatsızlığım var ilaç kullanıyorum kontrol altında hemen doktora gidip test yaptırdım 3 dü kadın doğumcum herhangi bi sorun yok tsh da dedi ama başka bölüme görünücem gibi
Btlklnc 1asel-duru aaa bende de taşikardi. Gebelıkte dahada ortaya cıkabılıyormuss. Sanki nefesım kesılecek gibi oluyor stresımı yönetemıyorum o anda 😐
Lajour Bende 35 haftalığım , birkaç kez yemek sırasında kalp çarpıntısı , sıkışma yaşadım . Doktora danışmadım ama hızlı yediğimden olmuştur diye düşündüm