Ummudogan Philips Avent biberonlarinda bir ara yamuk emzik (biberon emzigi) vardı. Artık göremiyorum. Kızıma aldığım biberonda gösteriyor ama yapamadım o şekil çok hoşuma gitmişti. Nasıl yapılıyor bilen varmı