nnisanannesiii 30 haftalık anneler şikayetleriniz neler , gebeliğiniz nasıl gidiyor ben bel ağrılarından şikayetçiyim biraz 🥰🥺
Bebeginehasret nnisanannesiii 31 deym cok fena agirlastm bebisimde asagj dönmus baski yapiyor korkutuyo beni gece uykusu cok kotu 5 6 defa vc ye kalkiyorum husursuz bacak sendromum var yaniyo ayaklarm bacaklarm ay cok sikaytm varms 🙄😩😀
Btlklnc nnisanannesiii 30+2 yim bende nefes darlıgı yasıyorum. BogulacK gibi oluyorum bnm gibi olan var mı? Carpıntı oluyor yatınca kalbim bogazımda atıyor :( cok korkuyrm
Snglhfs nnisanannesiii 30 haftalığım bnde göğüs ucu kremi ve gümüş kapağa başladınız mı ne zaman başlanmalı
Nazli-61 nnisanannesiii 30+5 çok oturunca sırt ağrısı bel ağrısı çok zorluyor bişey yiyince midem ekşiyor ağzıma geliyor onun haricinde iyiyiz çok şükür 😅
Cnsadl Aşırı ağrım var asla yatamıyorum yarın için doktorumdan randevu aldım bebeğim bir tarafa topalanıyor sürekli kasılıyor karnım ve çok can yakıcı sadece oturduğumda biraz daha iyiyim ayağa kalktığımda sanki bacak arama düşüyor hissi var sonrasındada ağrı takip ediyor zaten karnım iyice aşağıya çöktü erken doğum olmasından korkuyorum normalde daha iki hafta var kontrolume ama tedirgin oldum bu durumdan hiç böyle ve bukadar olmamıştı.
edasnbsss 30+5 deyim 2 gündür midem de huzursuzluk var bulantı gibi ama değil guruldamalar var karnımın içinde ishal de değilim anlam veremediğim bir şeyler var ruhsal olarak çok bitkin hissediyorum kendimi 😏
Pakizefatma Ben de 31+2 yim,ilk zamanlara göre zaten oldukça ağırlaşıyor insan. Bebek büyüdükçe hareketlerde zorlanma illaki oluyor ama bu günlerimize çok şükür. Bebeğime sağlıkla kavuşacağım günleri bekliyorum. Yatarken sıkıntılarım oluyor tabiki ama onu da bir şekilde geçirmeye çalışıyoruz
Mommyustn Sürekli yorgunum, mide yanması, merdiven çıkınca nefes nefese kalmak (ofisim kliniğin 3. Katında 🙊) arada bir tansiyon düşmesi, yan yatmaktan sıkılmak 😬
Minik_annee nnisanannesiii merhaba bebeğin kilosu nedir acaba bende 15 inde 30 olucam şuan 28+4 um merak ediyorum 🤭
Nida19poyraz nnisanannesiii merhabalar bende 30haftadayım kalca ve kaburga kemiği ağrıs var bir kac gündür zorlu geçiyor yani normal mi bilmiyorum da