Merhaba hamilecikler ve annecikler🌸 38+5 haftalık gebeyim sabahtan beri karnım ağrıyor ve 3 defa büyük tuvalete çıktım. En sonuncusuna çıkmadan önce çok fazla ağrı girdi karnıma yere düştüm ağrıdan. Ama lavaboya çıkınca geçti. Sizce doğum mu başlıyor?