Biz de 32 haftalığız özellikle 27.haftadan beri hep öyle içimden çıkacak zannediyorum özellikle geceleri uzandığımda felâket baskı yapıyor sanırım artık büyüdükçe gücleniyorlar bir de organlara bası yapıyor benim ilk bebeğimde öyleydi 8.aydan doğuma kadar her gece ağlıyordum huzursuz hissediyordum ☺️☺️ korkma yani normal canım