Devlet hastanesinde yok diyebilirim iyi bir doktor denk gelen var ise banada söyleyin.
Canım ben hayat hastanesinde sevgi demirhan’a gidiyorum çok memnunum doktorumdan doğumu orda yaparmiyim onu bilmiyorum muayene ücreti de yılbaşından önce 300 dü. Geçen ay gittim 435 TL verdim doğumda 10 binden aşağı değildir değişecek diye duyduydum. Erkek doktora giderse de übeyt akçin var özel kliniği var ona git muayene ücreti 300 onun.