Duygu_ck Kızlar merhaba 10 gün önce epidural doğum yaptım. binde bir çıkan epidural riskiymiş omurilikten beyne sıvı kaçağı oluşmuş. Şiddetli geçmeyen baş ağrısı vardı. Ayağa kalkınca artıyordu . Böyle birşey yaşayan oldu mu
Tevhidehli1 Bende öyle doğurdum geçmeyen şiddetli baş ağrılarım var acaba ondan mı ki ? Öyle ki stresten etrafa saldırıyorum neredeyse
Duygu_ck Tevhidehli1 hayatının en kötü ağrısı mı ?1den 10a ağrın kaç sence diyorlar. En kötü ve 10 ise gözde görme bozukluğu kulakta işitme kaybı ve tek yönlü ise bunlar evet
Duygu_ck frdclk bence şans ben öyle anladım. Aynı doktorda aynı yöntemle arkadaşım doğum yaptı o memnundu. Benim için doktor binde bir böyld oluyor dedi