Zafse Kizlar iğne gününü saymazsak 9. gün bugün dün inanılmaz silik vardı normal kaset testte bugün yok olmuş ama ovullasyon yaptım bide kıpkırmızı Ümit etmeye devam etmeli miyim sizce görüntü atıyorum ikisini de
mother2 Zafse 10 gunden sonra tekralamaya devam et suan ignenin etkisi gecmis 12 gunden sonra yeniden cift cizgi olucak gebelik varsa
eylulmihrasmom Zafse bence geçmesini bekleyiin daha sonra da pozitife dönebiliyormuş insallah bu ay güzel haberleri alacağız 🤲🏻🥹
Zafse eylulmihrasmom ayy amin ya vallahi :((( pko var bende eşimde de seviye 1 varikosel çıktı engel olmaz dendi onun için ama ne biliyim :(