dlndln Merhaba 19 haftalık olduk bebeğimin hakeretleri yavaş yavaş hissediyordum kelebek varmış gibi pıt pıt ama iki gündür çok nadir hissediyorum bazen hiç hissetmiyorum başına gelen var mı normal mi ?
Ehpz dlndln 20.haftadayım tam olarak hissetmiyorum bile o yüzden kafanıza takmayın 23-24.haftaya kadar normal diyorlar.
atlasinannesi_ dlndln biz de 19+2 yiz dün sünnet düğününe gittim yüksek sesten midir nedir çok hareketliydi bu gün değil daha çok tok karnına hareketleniyor normal bence çünkü 4-5 aylık bebekler anne karnında uyku düzenini oluşturmaya başlarmış onunla alakalı olduğunu düşünüyorum
Edaaa1 dlndln bende 19+2 yim bazen ben de hissedemiyorum normal bir durum galiba uzun bir süre uzanınca hareketleniyor benimki
gamzesonmez dlndln bende bu durumu düşünüyordum 19+4 üm şuan 2-3 gün öncesine kadar pıt pıt şeklinde hissediyordum ama bugün hissedemedim ama herkes normal olduğunu söylüyor sanırım biraz evham yapıyoruz
Miracnammesi- Kızlar ben 22 haftalık gebeyim bebeğin hareketlerini kaşıkta hissediyorum normal mi acaba