Kızlar ben 26 haftalık hamileyim daha hiç bişey alamadım kayda değer sadece oda takımını alabildik mayısın başında doğumum var şubat çıkmadan da alışveriş yapamam kaynımın düğünü olduğu için epey masraflar üst üste geldi sizce geç olur mu 30 haftadan sonra başlasam