Kubrakck2222 Kızlar merhaba, son 1 haftadır günde 4-5 defa hıçkırığını hissediyorum uzun sürüyor bir de🤭😅normal değil mi? Bir sorun yoktur yani🥲
Gzdtrtl Kubrakck2222 yok yok ben 39 haftaligim bendede hep gunde 2 3 kere hickirik tutuyor hissediyorum
1kizimolacakk Kubrakck2222 Hayır bir sorun yok hamileyken benim kızımda sürekli hıçkırıyordu doğduğundan beri hala çok hıçkırık tutuyor o zamandan belliymiş 😊😊
Aysee6346 Kubrakck2222 hıçkırık hissi böyle damar yada kalp atması gibi mi uzun ve düzenli bir şekilde oluyor özellikle sol tarafımda öyle bir his varda 30+6 haftalık gebeyim 28 haftadan beri var bu
Hulyasezer Kubrakck2222 karnımda hıckırırdı gunde 3 kez falan sımdı yanımda 1 haftalık hala hıçkırıyor gayet saglıklı şükür 😘