Cansuu2818 İyi günler kızlar 8 haftalık hamileyim sağ kasıgımda batma şekline şiddetli olmayan anlık ağrılar oluyor ve bulantım sadece sabah açken oluyor ama halsizlik ve uyku halim çok fazla buna benzer belirtileri olan var mı varsa cinsiyetiniz ne oldu ❤️
2pati1baby Cansuu2818 böle bir şey yok 🙄 ben hamileliğim boyunca tatlıdan nefret ettim ; sürekli bulantım oldu doktor bile detaylıya kadar kız dedi , gel gör detaylıda erkek çıktı 😅 21. Hafta da yani.
3kuzuAnnesiyim Cansuu2818 belirtilerden sniadilmsz canim. 3 gebeligim 3 ude farkliydi 3. De kiz gibi:)
Cansuu2818 2pati1baby benimde aynı şekilde 😂tatlıdan nefret etme değilde canım tatlıdan daha çok tuzlu acı ekşi şeyler çekiyor öyle bi söylem de var ya o yüzden sordum 😂😂