İnsanın sadece eşinin yanında olması yetmiyo bence , benimde eşim yanımda ama annem uzakta çok isterdim yanımda olmasını , hastalandığımda felan eşim ister istemez annem gibi bakamadı çok ağladım bu yüzden ama yapacak bişey yok doğumuma gelecek inşallah annemm 🥹