annelinkoo ilk günler yarım saatte bir emzirirdim şimdi süreyi 1/1,5 saate cıkardım cunku uyuyor uyandıgında da güzel emiyordu ama şu son 2-3 gündür emerken savaşıyoruz resmen bi göğsüm cok dolu bi göğsüm de normal seyrinde olabildiğince ikisini de aynı ayarda vermeye çalışıyorum yetmiyo yumuşasın diye sağıyorum da ama memede resmen çıldırıyo büzüşüyor sırtını bi tarafa atıyo kafasını ceviriyo bunları yaparken de çenesini kitliyo benim göğüs arada kaynıyo artık dokunamıyorum da öyle sızlıyo