-Meyra Ayse4343 o günlerde öyle hissediliyor evet😬 hatta ben kızım beni istemiyor galiba diye ağlamıştım😂😂😂😂
Ayse4343 -Meyra 😃😃 ya çok şükür agrim sızım bir zorlugum yok ama insan sabırsızlanıyor gelsin istiyor 🙂etrafımda da hep 37-38. Haftada doğum yapanlaar var benim neden bu kadar uzadı diye düşünüyorum 🙂saglikli olsin da beklemeye razıyım