beyzakuzu00 benimde her hangi bir düzen yok, bel ağrım için doktora yazdığımda normal canım bişi öneremem demişti. Uzandığım zamanda geçiyor ağrılar rahatlıyorum. O yüzden kendimi konrkutmak istemiyorum. Ama sizin böyle bir süreciniz olduysa doktorunuzla irtibatta kalmak kıymetli olacaktır. ☺️