Tubi045 Herkese merhabalar 🥰 12 haftalık gebeyim 2 hafta sonra doktor kontrolüm var 2 li test yaptiricam ense kalınlığında falan bakacak doktor ama 14.hafta geç olur mu arkadaşlar bilginiz var mı ikili test için
boymomyz Edolili Canım Ankaradan Antebe gelin geldim Ankaramı özledim . arkadaşa yorum yaptım üstümde senin yazın Ankarayı yazmışsın iç çektim direk 😂😂
Edolili boymomyz Ayy Allah yardımcın olsun gurbet zor. Kız ben Ankaramsiz nefes alamam başka şehirde heralde ama iş başa düşünce mecbur 😂🤦🏻♀️
Nihanbtr Canan_bgrck bizde çok koz istedik ama hissettim ilk günden beri erkek diye oğlum diye sevdim hep karnımı ama kızımız olsa güzel olur dedik eşimle doktor erkek dedi çok sevindik yine de bişey farketmiyor valla sağlıklı olsunda canımızın parçaları