Ben 13+6 dayım çok bulantı mide yanması vs yaşadım aç kaldım yemek yiyemedim en son karnım aç diye ağlıyordum çok zordu ama 12.haftaya girdiğimden beri iştahım açıldı bulantılar geçti bebişim büyüyor 4 gün önde ultrasona girdik erkeğe benziyor dedi doktor birdahaki kontrolde artık net bir cevap bulacağız inşallah 🥰 sağlıkla gelsin tüm bebişler inşallah 🙏🥹