Önce ikili testim yüksek risk çıktı , herşey bana zehir oldu.hemen fetal DNA yaptırdım ,1 hafta onun sonucunu bekledim yine bana zehir oldu . Şimdi perinatoloji detaylı ultrasonumu yaptı bacak boyu 3 hafta geriden geliyor dedi ama elinde genetik testin var dedi rahat ol dedi bunu sorun olarak görmedi ama benm içim içimi yiyor her gün doktora gitmek istiyorum bacak boyu gelişiyor mu diye . Kimse beni anlamıyor maalesef en kötüsü de herkes beni hep iyi sanıyor 😞