Besstee Arkadaşlar merhaba ben 10haftalık hamileyim dünden beri vajinama sancı girip çıkıyor neden kaynaklanıyor acaba kusura bakmayın da sanki orama bi Bıçak sokup çekiyorlar gibi hissediyorum yarın kontrolüm var ama yaşayan oldu mu merak ettim
Pemberuya Besstee rahim büyümesinden genelde oluyormuş canm ama dr a söylersiniz yine de her ihtimale karşı progestan başlayabilir
Pnr_KMRC1 Besstee korkulucak birşey yok bende yasiyorum rahim büyüdüğü için böyle agri oluyor hatta benim kuyruk sokumuma bile vuruyor ağrı
Pnr_KMRC1 Besstee inş kanama olmadığı sürece herşey normal demişti doktorum bana sizde stres yapmayin benim ilk gebeliğim çok panik yapiyordum artık rahatim
Besstee Pnr_KMRC1 benim 2. Gebeliğim de ilk gebeliğimde böyle bişeyle karşılaşmadım bide bunda benim kanamalarım da oldu çok şükür 10 12 gündür yok kesildi ondan bende bu kadar panik oldum