Minikin_annesi Saadetakgl eli cok hafifti ebemin hic hisetmedim bende korktum yakar diye ama bakmadim bile dedi bitti 😂ben sok ama sonra si aksam kolum cok agridi sismeye devam etti
Bhr34 17 de yaptılar bana ilk dozu.benide aramıyorlar ama kagıda yazıp veriyorlar tarihi bidahakine mart 15 diye yazıp verdiler mesela
5yillikkmucizem Minikin_annesi beni 14cu haftaya çağırdılar . Erken mi canım ?🙄 ocağın 29u yaptircam insAllah 14cu hafta oluyor galiba
Minikin_annesi 5yillikkmucizem benim ebem tanidik bi daha gelcem mi dedim yok bi doz yeter dedi bebek hareketlenmeye baslayinca olunuyomus iste canim
5yillikkmucizem Bana 3 tarih verdiler ocak nisan ve haziran aylarinda kaç igne olucak diye sordum iki dedi ebe. Gelirken aç gel dedi. Heyecandan iki igneyse digeri ne diye soramadım bile 😔 sizleri nasıl çağırdılar?
Merylu Saadetakgl ben hiç birsey demedim kendileri bana söylediler ama daha dinlemediler çünkü daha 9 haftalık gebeliğim fakat başka bir kadının beneginin kalp atışını dinlerken görmüştüm küçük bi cihazdı galiba dakikada kaç atıyor veya atışlar normal mi diye ebeler kendileri dinliyorlar bebek belli bi haftaya gelince
Pambuk Haftada aşı oldum ve o günden beri her gidişte kalp atışı dinleniyor. Zaten gebe izlemde yapılması gerekenler hafta hafta yazılmış panoda kilo takibi tansiyon takibi kan değeri takibi aşılar hepsi haftasıyla yazıyor. Sizinde vardır muhtemelen kontrol edin bence.
SerapUGR Kızlar ben 2kere oldum birini 19da diğerini 23.haftamda benim bitti aşım görümcemi 3.kez aşı için çağırdılar hatta doğumdan sonrada cagırmışlar aşıya sağlık ocaklarında böyle değişiklikler oluyomu yani neden bana 2aşı görümceme 4 😕