36+5 haftalığım cuma günki kontrolde doktor bebeğin kilosu kadar suyun var bebek kanala inmemiş dedi suyum gelir gelmez doktora mı gitmeliyim açıkçası normal doğum istiyorum ama kanamam olur diyede korkuyorum bu durumda olupta normal doğurabilen varsa tavsiye almak istiyorum