Kızlar perşembe günü oğlumu sağlık ocağına götürdüm ebemiz gelmişken seninde boy kilo tansiyon takibini yapalım dedi tansiyon yüksek çıktı sevk verdi acile. Acile geldik 18/11 çıktı acil olarak nst, alt muayene, açılma vs bakıldı. Nst de sancı çıktı düzenli açılma yok. Zaten sezeryan olacaktım. Tansiyon kontrol altına alınamadı. Acil sezeryana alındım. Bebeğim 2270 gr doğdu. Kilosu iyi, Solunumda sıkıntı yok hafif inleme var denildi. Farklı bir hastanede yoğunbakım kuvöze alındı. Hiç göremedim. Kokusunu bilmiyorum. Bomboş bi hal aldım. Çok özlüyorum. Daha öncesinde var mı 35 haftalık doğum yapan, inleme olan, kuvözde kalan.. ne kadar süre kaldı, ne şartlarda çıkarılıyor ? Ben daha hala taburcu olamadım. Kanımda pıhtı çıktı. Süt sağıp gönderiyorum sürekli. Çok şükür sütüm felan var. Ama hiç bir bilgi verilmiyor. Başına gelenler lütfen yardımcı olun hepinizin tecrübesini dinlemeye ihtiyacım var. Dua bekliyorum bi an önce kavuşayım kollarıma alabileyim..