Ben gitmedim, arkadaşım gitti. Bir seans gitti daha da gitmem dedi. Çok canı yanmış. Bastıra bastıra. O güm bütün gün karın bölgesi hep ağrımış mesela. Ayrıca gösterilen gibi olmuyormuş. Bir seans diye paylaşıyolar ama oynama varmış fotolarda öyle dedi. Bende onun yalancısıyım 😅