Esmerveee Arkadaslar 37. haftanın içindeyim gayet fazla uyuduğum ve devamlı yattığım halde elim kolum tutmuyor çok halsizim 24 saat uyumak istiyorum bu normal mi bunu yaşayan var mı?
Lisa Esmerveee 36+1 olduk normalde bir aydır hafiften çatı ağırlarım oluyordu ama son iki gündür beni yürütmez oldu çok ağrım oluyor karnım kasılıp duruyor 😥 sizde durumlar nasıl ?
Esmerveee Papatyali yani yaptıgım bir şey de yok yorulmuyorum devamlı uzanıyorum ona rağmen anlamış değilim ben de
Papatyali Esmerveee aynen bi evin temizliği var o da zaten yavaş yavaş yapıyorum dinlene dinlene 🤭 Son aylar olduğu için sanırım 😣
Smyydmr Esmerveee bir de gece huzursuz uyuyoruz ister istemez. Sağa sola dönemiyor insan sonra da gün boyu uykusuzluk oluyor hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alsaydık bi 💙
Esmerveee Hayırlısı olsun kan değerim 11.4 gibi biseydi vitamin haplarımı da düzenli kullanıyorum ama anlamadım hareketleri de yavaşladı insan korkuyor ister istemez Allah’a emanetler artık