Aleynanur Selam güzel anneler 3 aylık hamileyim yaklaşık bir aydır da hastayım grip boğaz ağrısı ara ara ateş bi iki üç gün geçer gibi oluyor sonra yine yıkılıyorum malum ilaçta içemiyoruz başına gelen var mı nasıl toparlandınız 🙄
CayGetireyimMi Aleynanur valla ben de öyleyim Dr um antibiyotik başladı ben de kullanıyorum çok rahatladım
yanlisanlamaama Aleynanur enfeksiyonunuz yükselmiş olabilir ben iki hafta süründüm böyle en son gözlerime kadar enfeksiyon vurdu adenovirüs olmuşum doktor antibiyotik başlattı kısa sürede toparladım bi doktora gitmenizde fayda var