Miya-m Kızlar Urocare suya karıştırılıp içiliyormuş kullanan var mı bugün acile gittim enfeksiyon için bunu verdiler ?
Kleopatra- Miya-m Pembe bir kabı var yanlış hatırlamıyorsam. Doğum yapalı 4 ay olunca insan unutuyor adını ister istemez. Eğer buysa bende kullandım birkaç defa antibiyotikle birlikte. İşe yarıyor baya.
Oznurtopal Heralde gebelikte en az 3 4 kez kullanmisimdir çünkü idrar yolu enfeksiyonu tekrar edip duruyor 😐
beyazaycicegi Ülke dışına gezmeye gelmiştik.. Tuvaletten çıkamıyorum ki gezelim 🥲😂 İnanılmaz şekilde bastırıyor ve her an ihtiyaç varmış gibi gidiyorum 2-3 damla.. Kesin çözümü yokmudur bunun :(
Miya-m beyazaycicegi gebelikten önce bana çok sık oluyordu bu şekilde. Gece yatağa gidemiyordum tuvaletten çıkıp, ama aslında idrar yok. Aşırı sinir bozucu 😡