Dmrbs18 Ben ilkini suni sanciyla normal doğurdum ilki 40 günlük olduğu an bende panik atak oluştu nefesim daralıyodu hava alma ihtiyacı duyuyodum sanki olecekmisim gibi hissediyordum bebeğimin boğazına emerken süt kaçsa anında korkudan elim ayağım titrerdi ilaç flanda kullanmadım. sonra ikinci doğumda çok zorlandım acaba yapabilir miyim flan diye doktor aklına getirme panik atağı yapabilirsin flan dedi suni sancıyla normal doğum yaptım çok şükür ondan sonra panik atağım flan da kalmadı. Şuan yine hamileyim panik atak yok denecek kdar az bende. 😊