Babykalamar Minikmucizemiz_ evet benimde gurlesip parlaklasti ozellikle ilk 3-4 muhtesem gorunuyorlardi
35-altinkalp Benimde çok gürleşti güzelleşti lise çağlarım gibi oldu sürekli saçımı yapasım var😂 ama hamilelikten sonra tam tersi oluyormuş bu beni üzüyor😄