Zeynep_Asellll Aysnr-mhmmt Normal odaya geçtikten kısa bir süre sonra aldılar canım 5 dakika falan durdu
Zeynep_Asellll Tssgalk Evet canım ebeler çok anlayışlı ve ilgililerdi normal doğumdan çok korkuyordum onlar olmasaydı rahat geçmezdi belki de çok iyi motive ettiler sağolsunlar
Tssgalk Zeynep_Asellll anladim canim nasip olursa bu hafta benimde doğumum gerceklesecek hatta sancim olduğunda acile gitmistim ilgilenen ebe biraz ters birisiydi korktum bende acikcasi