Kızlar mayıs 15 gibi doğumum gözüküyor zıbın olarak kaç tane, kısa kollumu kolsuz mu, 0-1 mi 0-3 mü almam gerekiyor 😄 kıyafet konusunda cok kararsızım ne alıcağımı hiç bilmiyorum yazın ortasın temmuz ağustos gibi ne giyecek bu cocuk normal tulummu yazlık kıyafetler mi mesela😃😃