Dilaraanl Ve her şeyi kötü düşünmek hamilelik hormonlarından mı kaynaklı? Önceden bu kadar kötü düsünüp bu kadar çok rüya görmezdim
eleanor68 Dilaraanl Bende hep kabus yada hastalikarim hakkında kötü rüyalar gördüm sanırım psikolojik olarak çok etkileniyoruz
Kleopatra- Dilaraanl Önceden bu kadar rüya görüp kötü düşünmezdim diyorsunuz zaten. Sizde farkındasınız yani hamilelikten olduğunu. Çok normal evreler bunlar. Sabır gerekiyor ne yazık ki 🦋
Zeynepsari34 Bende gebeliğim boyunca hep ciddi kötü ve kabuslar gördüm doktora söylemiştim hamilelik hormonlarından olabilir demişti bana
Oznurtopal Ben de çok görüyordum buraya yazdım düşünme anlamını vs dediler sonrasında ne anlamına baktım ne üzerinde durdum hayır olsun diyip geçtim şimdi daha iyiyim