tgc-52 Kaçıncı haftalarda cinsiyet öğrendiniz ve cinsiyeti kız denilip erkek olan veya erkek denilip kız olan oldumu ?? Bana erkek denildi 16 haftamda değişirmi diye detaylı ultrsonu bekliyorum valla netleşsin diye . Benim gibi endişelenen var mı acaba ? 🙄
Birsenim tgc-52 net erkek dediyse değişmesi çok zor. 15de yüksek ihtimal kız dedi kordondan göremedi . 21 detaylıda erkek olduğunu öğrendim ama zaten kesin denmemişti
Brc1 tgc-52 benimde öyle 10. Haftada doktorum erkek demişti 14. Haftada gittim şimdi kız diyor bende detaylı ultrasonu bekliyorum çok karmaşık bi durum hayırlısı olur inşallah 😊