Mutluemos korkmayın benim çoktandır var bende 18+0 oldum ama benim sertleşme erken başladı hatta sancım vardı gece doktora gittim acile neyse ebe baktı usg den dedim bebek sağda ağrıda sağda nerden biliyorsun kız dedi dedim sert kendini oraya toplamış usg de baktı gerçekten de sapdayfı çok şükür bişi de yoktu normal annesi büyüyor artık bıdık