Arjin Kızlar ben normalde 14 haftalık hamileyim son adet tarihine göre yanlız ultrasonda13+1 çıkıyor neden
Msalbyrk Arjin bnde normalde 24 haftalk hamileym ama ultrasnda 23 görünüyor. 1 hfta geriden geliyor. Gec döllenme oldugu içinmiş
Defnemmm2301 Arjin galiba çoğu kişide öyle benimde öyle benim yarın 25 haftlık olmam gerek ultrason da 24 haftalık gözüküyorumm
KeremSevda27 Arjin bnde bugun ogrendim benimde bebeğim 1 hafta geriden geliyomus seninkide geriden geliyodur canm ondandr 😔😔
mucizemizibekliyoruzz Arjin cihazla alakalı 1 hafta ileri ya da geri oynayabiliyor bizimde hep öyleydi şimdide ileri çıkıyor sürekli. Doktor sağlıklı dediyse takılmayın hem belkide geç döllenmedir. 13+1 aslında 14. Hafta oluyor zaten
tazeanne61 Geç döllenme olan genelde kız bebek oluyo diyorlar doğru mu bu sizin Bebişlerin cinsiyeti ne ?
KeremSevda27 tazeanne61 benimde gec döllenmem var benim bebiste erkek bende senin duydugunun tam tersini duydum gec dollenme erkek oluyomus diye sen kac haftaliksin
tazeanne61 Arjin erkek kromozomu daha erken ulaşıyor yumurtaya kız kromozomu rahimde daha uzun yaşayabildiği için geç döllenmede kız oluyor diye duydum tabi bunların aslı var mı bilmiyorum sadece bir varsayım