Pearlyy Selam kızlar dün geceden beri çok hafif adet ağrısı gbi bir ağrım var kasılmam yok ve düzenli giren birşey değil. Sürekli ve çok hafif devam ediyor artmıyor. Endişelenmeli miyim?
2pati1baby Pearlyy gaz sancısı olabilir canım bende 33+ dayım bende de ara ara oluyor. Kendini sıcak tut , çorap filan giy gazlı şeylerden de uzak dur 😅
Nazlicangrhn-3009 Pearlyy bende ayni sekildeyim kuzum doğuracam diye korkuyorum valla 🙈🙈 ya gaz sancısı oluyor yada yalancı sancıymıs
Manolya_mom Pearlyy Bende 32+5 son 3 gündür başladı böyle. Özellikle bu gece ağrıdan uyandım sürekli devam eden gaz sancısı gibi ağrı var ama tuvalete gidince de geçmedi anlamadım 😅
Meerve-um Bende 33. Haftamdayım 3 gündür adet olcam gibi ağrım oluyor en başta korktum ama ağrılar ara ara şiddetlenirse doğum belirtisi diyorlar okudum da biraz içim rahatladı 😄
Pearlyy Nazlicangrhn-3009 hayır sanki 10 kere doğurmuşuz gibi bunu ayırt etmemiz bekleniyor ben orda kopuyorum 😀😀
Nazlicangrhn-3009 Pearlyy aynen ayneeen ben ne bilim gerçek doğum sancısı mi gaz mi yalancı mi bazen aglayasim geliyor ama geçiyor Allah’tan 🙈😂
bluemom_ Şu an 36+4’üm onu yaşıyorum sabahtan beri anlam veremedim. İnşallah 38’e kadar beklerler ya🤦🏻♀️