Mahirin-annesi1 Deniz ismini de çok koymak istiyorum çok beğeniyorum ama eşimin kuzeninin kızının ismi deniz o yüzden tek deniz koymak da istemiyorm
Mahirin-annesi1 Oğlumun adı Ege asaf kızıma deniz ismini koyarsam saçma olur mu Ege nin anlamı da deniz sonuçta ikisi de deniz deniz mi olur
Binnur-cam Mahirin-annesi1 saçma olmaz neden olsun ama lavin tek daha güzel bence ben kızlarda tek isim seviyorumm
Kalbiimde2can Mahirin-annesi1 Ege ile deniz sacma olmaz anlamlarida ayni degil zaten ama lavin deniz bana göre hic uymuyor bence sadece lavin koyun